.

Forum serwerowe Lost Santos

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

Wystartowaliśmy ,zapraszamy na serwer ;3

#1 2017-07-09 15:29:10

xWilczeK
Gracz LS
Dołączył: 2017-07-09
Liczba postów: 1
WindowsChrome 59.0.3071.115

Podanie o rangę Supporter - xWilczeK - 09.07.2017r.

Serial : C008C1128ABCBDDC45CFEA0124FA4EA2
Nick : xWilczeK
Wiek : 15 Lat.
Czy cierpisz na dysgrafię/dysleksje ? : Nie cierpię na żadne z powyższych.
Kilka słów o sobie :  Witam, nazywam się Piotr, mam 15 lat i mieszkam niedaleko zimowej stolicy Polski. Interesuje się pożarnictwem, swoją przyszłość planuje jako strażak Państwowej Straży Pożarnej oraz Ochotniczej Straży Pożarnej. W MTA gram od około 5 lat, gdzie miałem przyjemność pomagać lub tworzyć serwery. Jestem osobą spokojną, opanowaną i konsekwentną. Chętnie niosę pomoc innym ludziom oraz nabywam nową wiedzę.
Dlaczego właśnie ty ? :  Ponieważ uważam, że jestem osobą która pomoże w życiu serwera. Jestem w stanie poświęcić dużo czasu na pomoc graczom jak i administracji tego serwera. Jak już wyżej napisałem, chętnie niosę pomoc innym ludziom i jestem dla nich życzliwy. Doskonale wiem, z jaką odpowiedzialnością wiąże się ranga Supporter, dlatego jestem w pełni świadomy swojego czynu, oraz chcę wzorowo reprezentować serwer.
Co wniesiesz na serwer po otrzymaniu rangi ? :  Wniosę przyjemną, luźną atmosferę. Będę dążył do doskonałości tego serwera, w celu eliminowania ew. niezadowoleń graczy.
Czy byłeś karany na serwerze ? : Nie.
Czy byłaś już moderatorem ? :  Byłem, lecz nie na tym serwerze.
Czy znasz podstawowe komendy moderatora ? : Na każdym serwerze są inne, lecz te podstawowe znam.

Offline

#2 2017-07-09 16:20:20

kalak12
Gracz LS
Dołączył: 2017-07-09
Liczba postów: 2
WindowsChrome 59.0.3071.115

Odp: Podanie o rangę Supporter - xWilczeK - 09.07.2017r.

Serial :  447AE6010EC9C08D9705F6C919E43FA4
Nick : kalak
Wiek : 13
Czy cierpisz na dysgrafię/dysleksje ? : Nie nie cierpie